1. KØB HOS Mobilscooter.dk

Der er ikke indgået en bindende købsaftale med Mobilscooter.dk, før du har modtaget en ordrebekræftelse fra Mobilscooter.dk (kvitteringen anses som en ordrebekræftelse).

Der tages forbehold for prisændringer mv. som følge af valutaændringer, krig, terror, naturkatastrofer, atomangreb, force majeure, leveringssvigt, afgiftsændringer og trykfejl.

Der tages envidere forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos Mobilscooter.dk´s leverandører.

  1. PRISER

Alle priser er i danske kroner og inkl. 25 % moms, hvis ikke andet er nævnt.

Priserne er kun gældende inden for Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland.

  1. SALG GENERELT

Den angivne pris på bestillingstidspunktet er den gældende.

  1. RETUR RET / AFBESTILLINGER

Handelsvilkår herunder 14 dages fortrydelsesret.

Ønsker du at afbestille eller annullere en allerede afgivet bestilling, kan det ske ved at fremsende en e-mail med emnet “Afbestilling “. Her skal bestillingstidspunkt samt ordrenummer fremgå.

Har du modtaget en ordrelbekræftelse (kvittering) pr. e-mail, kan denne returneres til os med teksten “Afbestilling” indsat i emnet.

Alle afbestillinger skal ske inden kl. 14:00 samme dag, bestillingen er foretaget. Hvis varen er bestilt efter kl. 14.00 skal afbestillingen foretages hurtigst muligt – dog senest kl. 14.00 den efterfølgende dag.

  1. BETALING

De mulige betalingsmåder er:
– Bankoverførsel Spar Nord Bank / Reg.nr. 9236 / Kontonr. 4574177826
– Afbetaling via SPARXPRES

  1. REKLAMATIONSRET

Som forbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at man ved fabrikationsfejl i produktet enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget. Er der yderligere reklamationsret eller garanti vil det fremgå særskilt af fakturaen.

Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden repareres denne, hvis muligt, vederlagsfrit på vort eller producentens værksted. Hvis en reparation ikke er mulig ombyttes eller refunderes varen.

Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller misbrug/slitage fra brugerens side, dækkes ikke af reklamationsretten.

Ved reklamations- / garantisager vurderer Mobilscooter.dk evt. i samarbejde med fabrikanten, hvorvidt reklamationen er berettiget.

Ved reklamation skal varen returneres med en kopi af faktura (kvitteringen), hvor købstidspunktet for det reklamerede produkt fremgår, sammen med en fejlmeddelelse på produktet

  1. ANVENDELSE AF REKLAMATIONSRETTEN

Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles Mobilscooter.dk inden for rimelig tid efter varens modtagelse.

Kunden skal afgive en erklæring om produktets fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen.

Kunden kan reklamere ved at returnere den defekte vare pr. post eller indlevere den på købsstedet. Varer der ikke indgår under reklamationsretten og/eller modtages uden forsvarlig emballage vil blive omemballeret, og der vil blive opkrævet et beløb svarende til Mobilscooter.dk udgifter til nødvendig og forsvarlig emballering.

Varer der returneres pr. efterkrav eller som sendes uden porto, modtages ikke af Mobilscooter.dk.

  1. TILBAGESENDTE VARER SOM IKKE INDEHOLDER FEJL

Ved kundens returnering af defekte eller forkerte varer til Mobilscooter.dk, hvor fejl eller defekt defineret og angivet af kunden ikke konstateres, vil varen blive tilbagesendt til kunden. Mobilscooter.dk forbeholder sig retten til at opkræve forsendelsesomkostninger.

Medsendes der tilbehør skal antal og produktbeskrivelse medfølge. Medfølger der tilbehør, som ikke umiddelbart er beskrevet, kan Mobilscooter.dk ikke gøres ansvarlig for eventuel bortkomst af disse effekter.

Varer der ikke indgår under reklamationsretten og som modtages uden forsvarlig emballage vil blive omemballeret, og der vil blive opkrævet et beløb svarende til vores udgifter til nødvendig og forsvarlig emballage.

  1. FORSVARLIG RETURNERING

Alle produkter, der returneres til Mobilscooter.dk skal være forsvarligt indpakket.

Mobilscooter.dk anbefaler, at varen returneres via Post Danmark, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmarks system, og det fjerner enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet leveret til Mobilscooter.dk. Yderligere har kunden mulighed for at kunne efterlyse pakken, såfremt levering ikke har fundet sted.

  1. ER DE I TVIVL?

Såfremt der måtte opstå tvivlsspørgsmål, ret henvendelse til Mobilscooter.dk:

Mobilscooter.dk
Munkedalen 11
7080 Børkop

SE. nr.:  2838 8535
Telefon: +45 23 48 15 23
Email: info@mobilscooter.dk