Loading...
Home
Shop

Service: (+45) 3131 9117
Man. til fred. kl. 09:00 - 16:00

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

HandelsbetingelserGenerelle oplysninger
Mobilscooter.dk
28388535
Anker Andersaens Vej 2 
7160 Tørring
info@mobilscooter.dk

31319117

Porto og levering:  Mobilscooter tilbyder gratis fragt ved køb over 600 kr. på alle varer
Pt benytter Mobilscooter sig af Danske Fragtmænd og GLS. 

1. KØB HOS MOBILSCOOTER

2. PRISER
Alle priser er i danske kroner og inkl. 25 % moms, hvis ikke andet er nævnt.
Priserne er kun gældende inden for Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland.

3. SALG GENERELT
Den angivne pris på bestillingstidspunktet er den gældende.

4. Fortrydelsesret/ AFBESTILLINGER

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager den første vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@mobilscooter.dk. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Ønsker du at afbestille eller annullere en allerede afgivet bestilling, kan det ske ved at fremsende en e-mail med emnet “Afbestilling “. Her skal bestillingstidspunkt samt ordrenummer fremgå. Har du modtaget en ordrebekræftelse (kvittering) pr. e-mail, kan denne returneres
til os med teksten “Afbestilling” indsat i emnet.

Alle afbestillinger skal ske inden kl. 14:00 samme dag, bestillingen er foretaget.
Hvis varen er bestilt efter kl. 14.00 skal afbestillingen foretages hurtigst muligt – dog senest kl. 14.00 den efterfølgende dag.

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:
Mobilscooter
Anker Andersens Vej 2
7160 Tørring

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.

5. BETALING
De mulige betalingsmåder er:
– Dankort, Visa, Mastercard
– Bankoverførsel Spar Nord Bank / Reg.nr. 9236 / Kontonr. 4574177826 
– MobilePay 69706
– Viabill
– Ean betaling
– Anyday

Vi tager ikke kortgebyrer.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. 

Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. 

Anyday betalingsmuligheden er tilgængelig for køb på 300,- DKK eller mere. Når du vælger at betale med Anyday, trækker vi den første betaling, når din vare afsendes. Efterfølgende vil du betale en månedlig ydelse den sidste hverdag i hver måned. Antallet af månedlige ydelser starter fra fire måneder og kan variere afhængigt af din valgte betalingsplan. Størrelsen på hver ydelse bestemmes af din ordres samlede beløb, din valgte flexydelse og den specifikke betalingsplan, du har valgt. Husk, at hvis du betaler alle rater til tiden, påløber der ingen renter eller gebyrer. Skulle du returnere dit køb, vil din aftale med Anyday automatisk blive annulleret. Yderligere detaljer og vilkår for brug af Anyday kan findes her: https://da.anyday.io/terms-conditions/shopper

6. LEVERING

Mobilscooter bestræber sig på at levere lagerførte varer inden for 2-3 hverdage. Hvis en vare ikke er på lager, er leveringstiden typisk 5-9 hverdage.

7. REKLAMATIONSRET
Som forbruger har man 2 års reklamationsret. Det betyder, at man ved fabrikationsfejl i produktet enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen. Dette afhænger af den konkrete situation og betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget.
Er der yderligere reklamationsret eller garanti, vil det fremgå særskilt af fakturaen.

Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, repareres denne – hvis muligt – vederlagsfrit på vort eller producentens værksted. Hvis en reparation ikke er mulig, ombyttes eller refunderes varen.

Skade på produktet, som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller misbrug/slitage fra brugerens side,
dækkes dette ikke af reklamationsretten. Ved reklamations-/garantisager vurderer Mobilscooter evt. i samarbejde med
fabrikanten, hvorvidt reklamationen er berettiget.

8. ANVENDELSE AF REKLAMATIONSRETTEN
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

Varen sendes til:
Mobilscooter
Ellehamersvej 2 A
7100 Vejle

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
r du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet

9. TILBAGESENDTE VARER SOM IKKE INDEHOLDER FEJL
Ved kundens returnering af defekte eller forkerte varer til Mobilscooter, hvor fejl eller defekt defineret og angivet af kunden ikke konstateres, vil varen blive tilbagesendt til kunden.
Mobilscooter forbeholder sig retten til at opkræve forsendelsesomkostninger.
Medsendes der tilbehør skal antal og produktbeskrivelse medfølge.
Medfølger der tilbehør, som ikke umiddelbart er beskrevet, kan Mobilscooter ikke gøres ansvarlig for eventuel bortkomst af disse effekter.

10. FORSVARLIG RETURNERING
Alle produkter, der returneres til Mobilscooter skal være forsvarligt indpakket.
Mobilscooter anbefaler, at varen returneres via Danske Fragtmændt eller GLS, og at varen sendes som pakkepost.
På den måde er der mulighed for at spore pakken efterfølgebde, og det fjerner enhver tvivl om,
hvorvidt varen er blevet leveret til Mobilscooter. Yderligere har kunden mulighed for at kunne efterlyse pakken,
såfremt levering ikke har fundet sted.

11. ER DE I TVIVL?
Såfremt der måtte opstå tvivlsspørgsmål, ret henvendelse til Mobilscooter:
Mobilscooter 
Anker Andersens Vej 2
7160 Tørring

SE. nr.:  2838 8535
Telefon: +45 3131 9117
Email: info@mobilscooter.dk

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kundeservice på mail eller telefon (info@enjoysport.dk eller telefon 31319117.) Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag – uanset beløbets størrelse. Læs mere her.Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her – http://ec.europa.eu/odr  

Product has been added to your cart